Chápu, že slečna nedorazí. Chápu i to, že nikdo aktivně neobvolává rezervované klienty a rezervace neruší. Co ale nechápu je to, že klient rezervaci třeba hodinu předem potvrdí a nikdo mu na ni neodepíše, takže jede na místo úplně zbytečně - což se mi v minulosti taky několikrát stalo. To je absolutní organizační renonc a chyba, která by se rozhodně stát neměla. Problém je podle mě v tom, že na SMS potvrzení většinou vůbec nereagujete, takže samozřejmě předpokládám, že vše platí a problém zjistím, až když jsem na místě. Stálo by asi za to zvážit, zda na SMS potvrzení vždy nereagovat (tj. vždy odepsat buď OK, platí nebo Sorry, ale slečna tu není), jak to dělají třeba jiné priváty. Tak by to měly potvrzené obě strany a podle mě by to vyřešilo většinu problémů.PrivatEscort píše: ↑03 kvě 2019 01:51
Ps. když už tu otravuju, tak ještě stručné info k problému s rezervacemi. Bohužel se často stává, že slečna ještě ráno potvrdí, že vše platí a je na cestě. Slečny tudíž dělají normálně rezervace. Jenže padne 11h, 12h a slečna pořád nikde. V tom případě jsou slečny instruovány, že mají rezervace zrušit. To že se na to vykašlou jelikož nemají špetku zodpovědnosti a potom dělají mrtvého brouka je prostě problém a já absolutně chápu vaše nasrání. Zkouším vymyslet jak tento nešvar odstranit. Ale je to o lidech a některé dny jsou ok a jiné, kdy jsou přítomny ty hloupější to prostě skřípe. Každopádně to není nic osobního, nebo něco proti recenzentům. Je to jen o hlouposti dotyčných. Bohužel vyházet je všechny nemůžeme, jelikož není náhrada.
Ps. 2 nepíši to z důvodu obavy o blacklist. Ten si asi zasloužíme. Jen jsme považovali za slušné se vyjádřit i omluvit Rychlonožce a Vám co jste měli problém s rezervací. Mějte se
P.S. Rychlonožka je TEN, nikoliv ta - tudíž se omlouváte Rychlonožkovi, ne Rychlonožce.