1) věk žen:
Problém je hlavně v nás chlapech. Vždyť co recenze, to častá fráze "věk odpovídá inzerátu".
Teď zrovna si připravuji další 2 recenze (zveřejním s odstupem) a někteří kolegové by si měli zajít na oční.
Podle mě je to celé o vymývání mozků. Ženy nás celé generace přesvědčují a balamutí, jak jsou mladší než ve skutečnosti, až jsme jim to uvěřili.
A automaticky jim těch pár roků odečítáme. No a ony na to hřeší a v inzerátech tudíž vlastně skoro ani nelžou.
2) je 2500 moc? Jak se to vezme.
Hank36 - rozumím kritice, ale zrovna v Liberci je nabídka menší než malá. Buď hrát loterii s amatérkami, jít na masáže, a nebo zbývá dobryprivat.cz s dnešním menu:
- 4x místní masérky, z toho 1 už nefunguje a 2 jsou tento víkend mimo
- 1x fake cestovní Asie
- 3x kategorie 36-38 (+ konstanty výše uvedené) - vesměs místní veteránky
- 1x kategorie 45 (nevím, nezkoušel jsem, ale je také místní)
- 1x cestovatelka (zítra přijede Laura -
https://dobryprivat.cz/divka/laura-15/, jenže domluva s ní je fakt o trpělivosti, štěstí a dobrém plánování)
3) cestovatelky
Podle mě je tu slušná tržní příležitost pro cestovatelky.
Jenže většina uvažuje jako stádo a selhávají v plánování, organizaci, marketingu a managementu.
Vsadím se, že zrovna teď jich pár sedí, vidí prázdnou trh a už plánují cestu. Příští týden najedou tak 2-3, aby se porvaly mezi sebou. Za 14 dní tu zase nebude ani noha.
A respektuji, že takový zájezd něco stojí.
Mně osobně to peněženku netrhá a za kvalitu jsem ochoten i připlatit. Naštěstí pro moji peněženku, té kvality se zrovna moc nedostává. U cestovatelek ani není důvod pro extra dýška ... možná jsou tu naposled.
Navíc řada cestovatelek je úplně marná v organizaci zájezdu. Jezdí nepravidelně, termín vypisují pozdě, nereagují na zprávy (nebo pozdě). Inzeráty jsou příliš stručné, fotky očividný fake. Vymlouvají se, že jim denně napíše 30 chlapů a nestíhají odpovídat (přitom mají telefon v ruce 10 hodin denně .. a pro každý region mají jiné číslo).
Návštěvu vnímají jako hodinovou výrobu - přišel, zaplatit, udělal se, odešel ... další prosím. Nulové GFE, nulová snaha.
Pak se diví, že jim buď chodí samí hnusáci nebo nechodí vůbec nikdo.
Kdyby takhle fungovaly zájezdy od cestovních kanceláří, dávno by přišly na buben. Bohužel, tahle děvčata marketing a management moc nestudují a spíše opisují jedna od druhé.