hank36 píše: ↑28 říj 2021 09:12
Ranní zamyšlení...
Mluvil jsem včera večer s kamarádem, který začal nořit kdysi v podobných časech jako já, jen ho to časem zaválo víc jiným směrem, a dnes už noří velmi občasně, ba výjimečně. Naše debata mě inspirovala k zamyšlení na téma zdražování vs. služby, které za zvýšenou cenu norník dostane.
Navíc jsem si tu právě přečetl dva nové příspěvky od případu Netopýr - recenze na holky z Topu - a to mě ještě víc utvrdilo v tom, jak moc je veřejná debata na tohle téma víc a víc aktuální.
Všichni jsme asi ze stran privátů či holek slyšeli / četli, proč se zdražuje.
Inflace, všechny ceny jdou nahoru, náklady jdou nahoru bla bla bla... Jeden z často zaznívajících argumentů ze strany podniků je, že "za těch 1500/1200/1300 (dopln cokoli) sem holku neseženu, holky jdou radši jinam, kde mají více peněz a lepší podmínky, takže musíme zdražit, abychom byli schopni draftovat nové holky".
Tenhle trend vyšších cen v zavedených, známých, a hojně navštěvovaných privátech vlastně odstartoval SPrcháč 2. , který od začátku nasadil cenovku 1800,-. A já věřím tomu, že ten zbytek podniků se na té vlně prostě dříve či později svezl... Norníci to akceptovali, ve SPrcháči byly fronty 3 dny dopředu, tak proč by nezdražili i ostatní, že...
Jenže má to jeden háček, SPrcháč 2. na začátku přišel s úplně jinou kvalitou holek.. Na tom samém začátku opravdu nabízel holky vzhledově i přístupem nadstandardní, trochu to připomínalo staré časy SPrcháče 1., kde běžne tvořívaly min. polovinu osazenstva holky s parametry modelek, a nebyl problém si tam denně vybírat mezi 8/10 a 9/10. Pozor, neobhajuji cenovou politiku SPrcháče 2., jen provádím komentované pozorování...
To, že dnes je SPrcháč 2. mrtvej, má tam pár vzhledově průměrných až podprůměrných holek, a nějaké ty web profily holek, které tam už dávno nepracují (viz Barča), a je v podstatě dnes už polomrtvou skořápkou, je jen důkazem toho, kam může provozovatele takového podniku zavést hloupost , nenažranost a katastrofální people management... Kvalitní holky utečou jinam, nové holky stojí za nic, a zákazníci se pomalu přesunou jinam...
No, a dostáváme se k jádru pudla... Ostatní podniky zdražily, a dále zdražují, po vozoru SPrcháče a i dalších. Jenže narozdíl od toho SPrcháče tady chybí i ta počáteční přidaná hodnota. Tyhle podniky skokově zdražují, a nenabízejí za to zhola nic. Bud to samé, nebo dokonce zhoršení.
Příklad Top privátu:
Poslední dobou provádí nové akvizice, takže si udělejme malé shrnutí:
Stella - přišla ze SPrcháče, takže nic nového, kolotapka (tedy bazar)
Monika - přišla ze SPrcháče, takže nic nového, kolotapka (tedy bazar)
Megan - přišla ze SPrcháče, takže nic nového, kolotapka (tedy bazar)
Tamara - zatím nevíme, kdo ví, zda se jedná o stejný případ jako výše, ozvěte se
Amélie - přišla ze Sexno1 (Miloušovina), takže nic nového, kolotapka (tedy bazar)
Cyndy - přišla ze Sexno1 (Miloušovina), takže nic nového, kolotapka (tedy bazar)
Všechny tyhle holky jsou bazar, za vyšší cenu než byla dříve v Top privátu standard a pochybné kvality (bazar tapka je většinou více či méně vyhořelá, čest výjimkám).
Benefit pro norníka? Nula, zhola nic. Webová prezentace se tváří tak, že podnik draftuje nové holky, takže norník má co objevovat a může se těšit na nové neotřelé a svěží zážitky. Tedy téměř to vypadá, že to zvýšení ceny mělo pozitivní účinek, nová svěží děvčata jsou tu!
Ne ne chlapci, za vyší cenu dostanete ojeté kolo, tu více ojeté, tu méně, ale ojeté.
Italovo podnik tady asi ani nebudu podrobně řešit, akorát bych se po ránu nasral. Ten je příkladem nejnehoráznějšího lhaní, podvodů, tichýho zdražování salámovou metodou, vydávání holek za to, co nejsou, prezentování letitých tapin pod 10 let starými fotkami samozřejmě za vyšší cenu atd. atd. Kdo z lidí, kteří minimálně občasně sledují informace na foru, tam stále ještě leze, ten má v hlavě opravdu jen ovesnou kaši a zaslouží co jeho jest, tedy nakopat do řiti...
Nebudu tady dále ani rozsáhle rozebírat podniky s cenou 2000+, protože tam je to ještě jiný příběh, ale podle dostupných informací mnohdy ještě horší.
Holky s cenovkou 2000+ jsou línější, vychcanější, víc náchylný k ojebům a navyklý na klientelu, která se posere z jejich vizuálu, nechá se ukolébat jejich sladkejma kecama, a stačí jí strčit ho do ní sterilně na dvě minuty a vycákat se...
Pánové, učte se z chyb ostatních, studujte dostupné informace, používejte při rozhodování mozek místo čuráka a pamatujte na to, že 100% platí následující:
Neexistuje naprosto žádná korelace mezi vyšší cenou a vyšší kvalitou, většinou je to právě naopak, a všechna taková prohlášení ze strany privátů a holek jsou pustá lež a past na norníka.