Souhlasím s tím, že následné reklamace jsou vopruz, naštve to, zkazí to náladu.pen píše: ↑18 kvě 2019 15:56Nedodrženi inzerovaných služeb ťapkou nebo jejich mizerná kvalita vede norníka vždycky do ztrátový situace.
Dopředu se na všechno vyptat nejde -
doporučuju dotaz "čas začíná běžet, až se oba dva vrátíme ze sprchy do týhle místnosti, viď?"
Reklamace na místě je v principu možná a žádoucí, ale v praxi se do toho už nepouštím, protože tím ztratím další drahocennej čas, většinou se přitom ještě víc naseru, když se ťapka lživě obhajuje před šéfem nebo šéfovou, někdy se taky nikoho nedovolám.
V poslední době o tom napíšu sem, ten podnik si to určitě přečte a má šanci na to tady reagovat a odškodnit mě, což, pokud by se stalo, tady s povděkem oznámím.
Mám ale pocit, že pokud se na to vykašlu, tak to ta kunda bude opakovat znovu a znovu.
Většinou jsem se ozval, snažil se ovládnout,nonverbální psychologický postoj je důležitý. Bylo to nepříjemné pro všechny, ale peníze mně téměř vždy vrátili, někdy část, někdy vše. Někdy i s omluvou a návrhem náhrady.
Podotýkám, že vždy se snažím nejprve s dívkou rozumně domluvit, ale když to nejde...